About Me

My photo
pahang, Malaysia
"Generasi Wanita Prihatin~Prihatin Berilmu"

Sunday, August 2, 2009

Meyuarat Perwakilan Perg. Puteri UMNO Bahagian Indera Mahkota kali ke 6/2009

Salam ceria buat semua pengunjung blog Puteri UMNO Bahagian Indera Mahkota. Semoga semuanya sihat dan ceria selalu. Terima kasih kerana sudi memberi sokongan kepada blog ini.

Barisan Ahli Jawatankuasa Puteri UMNO Bhgn. Indera Mahkota

Pada tarikh 26 Julai 2009 (Ahad) yang lepas, Perg. Puteri UMNO Bahagian Indera Mahkota telah selamat menjalankan Meyuarat Perwakilan Perg. Puteri UMNO Bahagian Indera Mahkota kali ke 6/2009. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Seramai 81 orang perwakilan hadir ke mesyuarat tersebut. Ribuan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi meluangkan masa untuk bersama-sama memeriahkan lagi mesyuarat puteri kali ini.

Para Perwakilan yang hadir

Terima kasih kepada bonda Azizah dan Puan Maimun Kahar kerana sudi hadir

Wakil UMNO Bhgn. IM, En. Najmi, Tuan Haji Rafai dan En. Rosman

Tahniah kepada Calon G10 dan G2 yang sudah di pilih. Kepada Calon2, hargailah sokongan yang telah diberikan oleh para perwakilan kita dan jangan sia-siakan peluang ini. Bawalah misi dan suara puteri didalam Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Indera Mahkota dan Mesyuarat Agung UMNO Malaysia nanti.

Terima kasih juga kepada YB. Dato' Haji Tajuddin Abdul Rahman selaku Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO Malaysia kerana sudi hadir dan merasmikan Meyuarat Perwakilan Perg. Puteri UMNO Bahagian Indera Mahkota kali ke 6/2009. Jasa dan budi baik YB. Dato' amatlah kami hargai. Jika ada kelapangan, jemputlah datang lagi.. hehehe..

Pn. Mazlina, Dato' Shaharudin Shamsuddin, YB. Dato' Haji Tajuddin dan Isteri

Senyum...hehe..Manis2 Puteri UMNO Bhgn. Indera Mahkota ni

adik2 comel yang menyerikan majlis dengan tarian yang cukup hebat..wahhh bleh la ajar akak2 @ makcik2 Puteri menari nanti.. hehehe..

Sepuluh jari pu3im hulurkan. Ampun dan maaf pu3im ucapkan jika ada salah dan silap, terlebih dan terkurang sepanjang mesyuarat dijalankan. Kepada adik-adik Puteri yang disayangi, marilah kita sama-sama menaikkan nama PUTERI UMNO Indera Mahkota agar terus maju dan mampu bersaing didalam arena politik ini. Kita akan berjaya jika kita....... APE YANG PENTING??? KERJASAMA... hehehe.. kita akan berjaya jika kita BerKERJASAMA.. Sekian, Wassalam.

0 comments: