About Me

My photo
pahang, Malaysia
"Generasi Wanita Prihatin~Prihatin Berilmu"

Saturday, August 15, 2009

MESYUARAT UMNO BAHAGIAN

Naib Ketua Puteri & Ketua Puteri

G10 yang manis-manis belaka....

Cantik Rupa, Manis budi Bahasa

Bersama Ayahanda yang sentiasa menyokong...terima kasih

Dato Hamid Nazahar, Setiausaha Politik YB Dato' Seri Hisammuddin Tun Hussien

Alhamdulillah... Syukur kerana UMNO Bahagian Indera Mahkota telah selamat bersidang pada 15hb ogos 2009 (sabtu) yang lepas.. Persidangan itu telah di adakan di Stadium Tertutup SUKPA Negeri Pahang dan telah dirasmikan oleh YAB Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Mohd. Yassin Timbalan Perdana Menteri Malaysia...Majlis Perasmian itu melibatkan 3 Bahagian iaitu UMNO Bahagian Indera Mahkota, Paya Besar dan Kuantan.

Majlis diakhiri dengan penyampaian Anugerah Khas untuk mengenang jasa Ahli-ahli Veteren UMNO yang telah bergiat aktif dan banyak menyumbang di dalam memertabatkan parti yang dicintai ini. Semoga kita sama2 dapat menjadikan mereka sebagai contoh dan ikutan untuk terus berjuang demi parti kita ini. Yang baik kita contohi, yang kurang kita perbaiki. Itu lah semangat jati diri yang perlu ada dalam setiap diri kita.

Tahniah kepada En. Khairul Hisam, YH. Dato' Hj Faisal, En. Ab Rahaman, En. Ngah, En. Kamal Zaim, Pn. Maimun dan En. Salamon kerana terpilih sebagai G7 UMNO Bahagian Indera Mahkota. JOM Sama-samalah kita ke Kuala Lumpur...

0 comments: